معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد؛

مشکل ترافیکی استان مرتفع می‌شود

معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد از حل مشکل ترافیکی در سطح استان خبر داد و گفت: بار ترافیکی بیشترین نقاط سطح شهر با عملیات اصلاح هندسی مرتفع می شود.

سرهنگ رضا زارع معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  گفت: بیشترین نقاطی که در استان بار ترافیکی داشتند مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آن اقداماتی صورت گرفته است.

زارع با اشاره به بار ترافیکی در نقاط مختلف سطح شهر افزود: میدان سید حسن نصرالله یکی از نقاط  پر ترافیکی که مردم و پلیس را با مشکلاتی مواجه کرده بود با تبدیل این میدان به چهار راه مشکل و گره ترافیکی در آن حل شد.

وی با اشاره به گره ترافیکی در میدان مهدیه ادامه داد: این میدان هم در صبح و هم در بعداز ظهر در بازه زمانی پر ترافیک با مشکل مواجه می‌شد و حتی میدان امام حسین (ع) و بلوار منتظر قائم را نیز درگیر می‌کرد که با اصلاح هندسی و تعریض میدان مشکل ترافیکی این نقطه از شهر نیز برطرف شد.

معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان گفت: اصلاح و تعریض میدان شهدای محراب نیز برای حل مشکل ترافیکی در حال انجام است و تاکنون تقریبا ۵۰ درصد کار و برنامه‌ریزی برای اصلاح آن انجام شده است.

وی در خصوص نقاطی که بیشترین بار ترافیکی را در طول روز دارد، گفت: بلوار باهنر از نقاطی است که بیشترین حجم ترافیکی را در یزد دارد و تقریبا از ساعت ۱۱ صبح تا یک بعد از ظهر و از ساعت ۵ بعداز ظهر تا ۹ شب بار ترافیکی زیادی را دارد.

زارع ادامه داد: میدان اطلسی، میدان عالم و میدان دانش آموز نیز به واسطه محیط‌های آموزشی اطرافشان به صورت مقطعی با بار ترافیکی زیاد مواجه می‌شوند و در نقاط دیگر شهر مشکل خاصی وجود ندارد و چنانچه ترافیکی نیز مشاهده شود ناشی از دور زدن یا پارک کردن خودرو است.

وی در خصوص نقاطی در یزد که نیاز به اصلاح هندسی دارند گفت: میدان معلم و میدان اطلسی از جمله این موارد هستند که البته فعلا برنامه‌ای برای اصلاح آن‌ها در دستور کار نیست.

انتهای پیام/ی

 بازگشایی گره‌های ترافیکی معابر شهر با عملیات اصلاح هندسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار