هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس پیکان و گنبد در تهران/ ورامینی‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی در لیگ والیبال

هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۶ مسابقه وارد هفته هفتم خود خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در شهر‌های اراک، تهران (دو مسابقه) تبریز و سیرجان به مصاف حریفان خود می‌روند.

در تهران تیم‌های رده دوم و سوم جدول رده بندی یعنی پیکان و شهرداری گنبد از ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که حمید راهجردیان قضاوت آن را بر عهده خواهد داشت. هر دو تیم پیکان و شهرداری گنبد در ۶ هفته اخیر لیگ برتر ۵ پیروزی و یک شکست داشتند و برای حضور در رده دوم به پیروزی دراین جدال رو در رو نیاز دارند.

در دیگر بازی این هفته از مسابقات تیم شهروند اراک که هفته ششم در تبریز موفق به شکست دادن تیم شهرداری تبریز شد و به رده هشتم جدول رسید در هفته هفتم در خانه میزبان تیم والیبال خاتم اردکان است. محمد عشق دوست قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. شهروند اراک در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم خاتم اردکان در رده چهارم جدول رده بندی است.

تیم عقاب نهاجا تهران که بازیکنان سرباز را در اختیار دارد، در هفته هفتم در خانه میزبان تیم پیام خراسان است. پیام خراسان بعد از اتفاقات و حواشی هفته قبل این بار نیز کار سختی خواهد داشت و به دنبال پیروزی مقابل شاگردان جوان فرهاد نفرزاده است. این مسابقه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه عقاب برگزار می‌شود و بهروز جعفری به عنوان داور اول این مسابقه را قضاوت می‌کند.

دو تیم آذری شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در این هفته از رقابت‌ها دربی ترک زبان‌ها را برگزار می‌کنند. مسعود ذوقی داور این دیدار خواهد بود. هر دو تیم تبریز و ارومیه در این دوره از مسابقات نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و در بحران به سر می‌برند. پیروزی در این مسابقه حکم عبور از بحران را برای هر دو تیم خواهد داشت.

تیم کاله آمل که در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد در هفته هفتم به مصاف تیم دورنای ارومیه که در قعر جدول قرار دارد خواهد رفت. با توجه به وضعیت تیم جوان محمد وکیلی به نظر می‌رسد بهروز عطایی و شاگردانش کار سختی در ارومیه نخواهند داشت و به یک پیروزی دیگر دست پیدا می‌کنند.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین که با ۵ پیروزی و یک شکست در رده نخست جدول مسابقات است در هفته هفتم میهمان فولاد سیرجان ایرانیان است. ورامینی‌ها با پیروزی مقابل تیم رده نهمی سیرجان می‌توانند صدرنشینی خود را در جدول مسابقات تثبیت کنند. تیم سایپا تهران نیز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت رو به رو است.

**برنامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال

  • شهروند اراک – خاتم اردکان
  • پیکان تهران – شهرداری گنبد
  • عقاب نهاجا – پیام خراسان
  • شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه
  • دورنای ارومیه – کاله مازندران
  • فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ورامین

بیشتر بخوانید:پیروزی سخت کاله مقابل سیرجان/ پیکانی‌ها برنده جدال حساس هفته لیگ برتر والیبال

پیروزی سخت کاله مقابل سیرجان/ پیکانی‌ها برنده جدال حساس هفته لیگ برتر والیبال

میزبانی سایپا از گنبد در تهران/ پیکانی‌ها به اردکان می‌روند


انتهای پیام/

در هفته هفتم لیگ برتر والیبال چه خواهد گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.