فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج):

بازدید ۲ هزار دانش آموز شیرازی از مناطق راهیان نور

امسال بیش از دو هزار دانش آموز ناحیه ۳ شیراز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: امسال بیش از ۲ هزار دانش آموز ناحیه ۳ شیراز از مناطق راهیان نور در استان اهواز بازدید خواهند کرد.

وی افزود: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از دانش آموزان ناحیه ۳ شیراز فردا ۲۳ آبانماه به وسیله ۱۶ دستگاه اتوبوس به این مناطق مقدس اعزام خواهند شد.

سرهنگ دوستدار ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های بعمل آمده با آموزش و پرورش تلاش شده است که از فرصت این اردوی معنوی سه روزه دانش آموزان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس آشنا شوند که بر این اساس علاوه بر برنامه در یادمان‌های مورد بازدید در هر اتوبوس از یک نفر همکار فرهنگی، یک نفرخادم الشهید، یک راوی و سخنران جهت بهره برداری هرچه بیشتر دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در این اردوی سه روزه دانش آموزان مناطق عملیاتی الغمه (یادبود کربلای ۵) شلمچه و پادگان شهید مسعودیان و معراج الشهداء را مورد بازدید قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه بقیه ا... (عج)، هدف از برگزاری این اردو‌ها را آشنایی نسل نوجوان و جوان انقلاب با ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا و سبک زندگی دانست.
انتهای پیام/ر

اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.