سرهنگ ملک مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کشف کارگاه تولید و پخش داروهای غیرمجاز بدنسازی

رییس کلانتری 149 امامزاده حسن(ع) از دستگیری اعضای باندی که اقدام به تولید و توزیع داروهای غیرمجاز بدنسازی در یک کارگاه تولیدی می کرد, خبر داد.

کشف کارگاه تولید و پخش داروهای غیرمجاز جنسی و بدنسازیسرهنگ دوم محمد رضا ملک مطیعی رییس کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنابر انجام تحقیقات و بررسی های ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن(ع)، فردی با تشکیل باند 3 نفره متشکل از پسر و عروس خود اقدام به تولید و توزیع داروهای غیرمجاز جنسی و بدنسازی در یک کارگاه تولیدی می کرد.

وی افزود: شیوه انجام کار این باند به این صورت بود که داروها را در پاکت های غیرمجاز پست بسته بندی می کردند و با تبلیغ در شبکه های ماهواره ای به جهت توزیع آن به شهرستان های اطراف تهران منتقل می کردند.

سرهنگ ملک مطیعی گفت: طبق هماهنگی با مقام قضایی دستگیری اعضای باند در دستور کار کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) قرار گرفت و ماموران کلانتری در یک عملیات هر سه متهم را دستگیر کردند.

رییس کلانتری 149 امامزاده حسن(ع)  با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی دارو و قرص های غیر مجاز بدنسازی و جنسی کشف شد، گفت: متهم اصلی دارای سابقه و معتاد است، پرونده جهت رسیدگی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار