قدوس دیدار ایران و ترینیداد و توباگو را از دست می دهد؟

ستاره آمیان فرانسه احتمالا دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیداد و توباگو را از دست می دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در سومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای جام ملتهای آسیا از یک شنبه هفته چاری آغاز شده و شاگردان کارلوس کی روش پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه ریکاوری در ساختمان پک، تمرینات تاکتیکی خود را از دوشنبه هفته جاری در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال ایران آغاز کرده اند.

از جمع لژیونرهای دعوت شده به این اردو تاکنون امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، میلاد محمدی، مجید حسینی، علی قلی زاده، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، امید ابراهیمی، وحید امیری، رامین رضائیان و مهدی طارمی در تمرینات تیم کی روش شرکت کرده اند و سردار آزمون هم امروز(سه شنبه) به اردوی تیم ملی آمد. قرار است صادق محرمی، مدافع تیم دیناموزاگرب کرواسی هم امشب خود را به کادرفنی معرفی کند.

با این وجود تنها تکلیف حضور یک بازیکن در فاصله 2 روز تا بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان با ترینیداد و توباگو در اردو مشخص نشده و معلوم نیست سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه چه زمانی در تمرینات تیم ملی شرکت می کند.

قدوس شنبه هفته جاری و در جریان برتری یک بر صفر خارج از خانه آمیان مقابل تولوز پاس تک گل پیروزی بخش شاگردان کریستوف پلی سیر را برای الکسیس بلین ارسال کرد تا آمیان به رتبه شانزدهم لوشامپیونا صعود کند. از آن بازی 3 روز گذشته اما سامان تاکنون در تمرینات تیم ملی شرکت نکرده است و به احتمال فراوان تا فردا هم به تهران نمی آید.

به این ترتیب سامان قدوس دیدار ایران و ترینیداد و توباگو را از دست می دهد و حتی در صورت سفر به تهران هم بسیار بعید است کارلوس کی روش از او در بازی تدارکاتی مقابل شاگردان دنیس لاورنس استفاده کند.


بیشتر بخوانید:

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟

زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد

تاج: از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.