سارقان مامورنما در دام پلیس اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 2 سارق مامورنما با 10 فقره انواع سرقت در شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر شدند.

سردار  حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به وقوع چندین فقره انواع سرقت در شهرستان اندیمشک اشاره و اظهار کرد: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان اندیمشک موفق شدند با اقدامات پلیسی و استفاده از شگردهای خاص کشف جرم، 2 سارق حرفه ای را که بعضأ با لباس مأموران پلیس اقدام به سرقت می کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به 10 فقره انواع سرقت از قبیل؛ 2 فقره سرقت منزل، 6 فقره موبایل قاپی و کیف قاپی و 2 فقره سرقت مسلحانه و بعنف با پوشش لباس مأموران نیروی انتظامی اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از همه شهروندان و مردم عزیز خواست با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت مردم است یاری کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان موتورسیکلت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.