در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
حجم معاملات شمش طلای مرکز مبادله به بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم رسید
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خیاطیان در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: برای حضور گستردهتر صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی باید محصولات تولیدی در استانهای مختلف برندسازی شود.
وی با بیان اینکه حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی بدون برندسازی امکان پذیر نیست افزود: در این راستا، هر استان باید در حوزه صنایع دستی دارای یک نشان مشخص و نمونه باشد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: برندسازی محصولات صنایع دستی استانها در افزایش تولید، رونق بازار، افزایش اشتغال، فروش بیشتر و ارتقای درآمد صنعتگران صنایع دستی و کاهش نرخ بیکاری تأثیر مستقیم دارد.
انتهای پیام/خ