معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره نشریات دانشگاهی

برگزیدگان نخستین جشنواره استانی نشریات دانشگاهی نگاره دانشجویی یک، در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره استانی نشریات دانشگاهیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برگزیدگان نخستین جشنواره استانی نشریات دانشگاهی با عنوان «نگاره دانشجویی یک» در آیینی با حضور دانشجویان و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد معرفی و تجلیل شدند.

در بخش علوم پایه این جشنواره، نشریه‌های کایمر و جهش از دانشگاه شهرکرد رتبه‌های دوم و سوم، در بخش فنی و مهندسی نشریه‌های تشعشع، سرمت و باینری از دانشگاه شهرکرد رتبه‌های اول تا سوم، در بخش علوم پزشکی نشریه آوید از دانشگاه علوم پزشکی رتبه سوم، در بخش علوم کشاورزی نشریه پردیس از دانشگاه شهرکرد رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش فرهنگی و اجتماعی نشریه‌های هلال سلامتی از دانشگاه علوم پزشکی، دانشجو و نخبگان از دانشگاه شهرکرد رتبه‌های اول تا سوم، در بخش سیاسی نشریه‌های برید، خرداد، صفیر از دانشگاه شهرکرد رتبه‌های اول تا سوم، در بخش هنری نشریه ماهور از دانشگاه شهرکرد رتبه سوم، در بخش عمومی نشریه‌های گرا از دانشگاه شهرکرد و صلا از دانشگاه پیام نور رتبه دوم و سوم و در بخش ادبی نشریه بامدادان از دانشگاه شهرکرد رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش طنز هم نشریه‌ای حائز رتبه نشد و در برخی بخش‌ها بر اساس نظر داور جشنواره، نشریه‌ای برای کسب رتبه اول یا دوم معرفی نشد.

در بخش علوم پایه نشریه نانوتک از دانشگاه شهرکرد، در بخش فنی مهندسی نشریه‌های روزنه، روبونیک و رئوستا از دانشگاه شهرکرد، در بخش سیاسی نشریه‌های سفیر از دانشگاه شهرکرد و سراج از دانشگاه پیام نور، در بخش طنز نشریه فالگوش از دانشگاه علوم پزشکی، در بخش فرهنگی و اجتماعی نشریه‌های رسا از دانشگاه شهرکرد و پویش از دانشگاه پیام نور و در بخش ادبی نشریه جناب آقای ادیب عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

نخستین جشنواره استانی نشریات دانشگاهی «نگاره دانشجویی یک» با هدف تشویق دانشجویان جدیدالورود به انجام فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد بستر و زمینه بروز توانمندی‌ها و نمایش فعالیت‌های دانشجویان فعال و ایجاد همکاری و همدلی بیشتر میان دانشجویان از ۱۲ تا ۲۲ آبان ۹۷ در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این جشنواره ۵۰ نشریه از دانشگاه‌های شهرکرد، علوم پزشکی و پیام نور در رشته‌های قرآنی، سیاسی، علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی، فرهنگی اجتماعی، هنری، ادبی، صنفی، کشاورزی و طنز با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ن

رقابت ۵۰ نشریه در جشنواره نشریات نگاره دانشجویی یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار