مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

همراهی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی موثر است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی هزینه نیست و سرمایه‌گذاری برای نسل آینده محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در نخستین همایش بزرگ تجلیل از نویسندگان و مولفان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ۴۵۰ کتابخانه ذیل دستگاه‌های عمومی و اجرایی استان وجود دارد که این کتابخانه‌ها کارکرد کتابخانه‌های عمومی را ندارند ولی می توان شرایطی را فراهم کرد که امکان استفاده کتاب‌های تخصصی برای علاقه‌مندان فراهم شود.

وی بابیان اینکه توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی هزینه نیست و سرمایه‌گذاری برای نسل آینده محسوب می‌شود، افزود: ۳۰۰ویژه برنامه در هفته کتابخوانی تدارک دیده‌شده که تنها منتهی به هفته کتاب نمی‌شود و در طول سال این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بابیان اینکه تقدیر از نویسندگان و مولفان دستگاه‌های اجرایی از مصوبات انجمن کتابخانه‌های استان بود، ابراز داشت: استقبال بسیار خوب دستگاه‌های غیر فرهنگی به‌خوبی نشان می‌دهد که مقوله کتاب به همه اعضای جامعه تعلق دارد و این قبیل مراسم تنها تشویقی برای تداوم راه آن‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

۴۵۰ کتابخانه ذیل دستگاه‌های عمومی و اجرایی استان سمنان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.