تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ عزت مومنان

اسلام با ذلیل شدن مومنان مخالف است و عزت آن‌ها را می‌خواهد +فیلم

رهبر معظم انقلاب زیر سوال رفتن مسلمانان از سوی دشمنان اسلام در برخی جوامع اسلامی را نشانه ضعف مدیران آن‌ها بر شمردند.

اسلام با ذلیل شدن مومنان مخالف است و عزت آن‌ها را می‌خواهدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مدیران و مسئولان جوامع اسلامی نسبت به رهبری جامعه خود و حفظ عزت و اقتدار اسلام عملکرد خوبی ندارند و با عملکرد ضعیف خود موجب ذلیل شدن مردم کشورشان می‌شوند.

رهبر معظم انقلاب معتقد است که متاسفانه سرنوشت برخی از کشورهای اسلامی در دست عده‌ای از افراد نالایق است و به عقیده ایشان رهبران این کشورها فکر می‌کنند که با دادن پول و دیگر امتیازات به دشمنان اسلام صمیمیت آن‌ها با خود را زیاد می‌کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین معتقد است که خداوند خواهان عزت مسلمانان و دین مبین اسلام است و افراد مذکور بیشتر از اینکه عامل حفظ شان و منزلت اسلام و مسلمین باشند، با اقدامات نابخردانه خود به خفت و خواری مسلمانان دامن می‌زنند.

بر این اساس باید نظریه مقاومت در مقابل دشمن قوی پنجه را تبلیغ و برای حفظ عزت و اقتدار اسلام تلاش کنیم. طی ماه‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور کشور آمریکا علی رغم سازش مقامات عربستانی با سیاست‌های جنگ طلبانه و نابودگرانه و ضد اسلامی این کشور، عربستان را به گاوی شیر ده تشبیه کرده است.

در ادامه ویدئویی کوتاه از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حاکمیت فعلی کشور عربستان سعودی و نحوه رفتار سران آمریکایی علی رغم امتیازاتی که طی سال‌های اخیر به آن‌ها اعطا کرده‌اند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار