ماکان‌بندی‌ها به چالش هفت در سه دعوت شدند

امیر مقاره یکی از دو خواننده گروه موسیقی ماکان‌بند، مهدی توتونچی مجری ورزشی و ایمان صفا بازیگر تلویزیون به چالش حضور در مسابقه هفت درسه دعوت شدند.

ماکان‌بندی‌ها به چالش هفت در سه دعوت شدندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید قمری قهرمان بادی‌کلاسیک دنیا شب گذشته مهمان دوازدهمین قسمت از مسابقه تلویزیونی «هفت در سه» بود و با شرکت در این مسابقه، مهارت‌های مختلف و آمادگی بدنی و ذهنی خود را به چالش کشید.

مجید قمری پس از حضور و شرکت در این مسابقه، در پستی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، امیر مقاره یکی از دو خواننده گروه موسیقی ماکان‌بند، مهدی توتونچی مجری ورزشی و ایمان صفا بازیگر تلویزیون را به چالش حضور در مسابقه دعوت کرد.

مسابقه تلویزیونی هفت در سه، تنها مسابقه بزرگ و مهیج اکستریم است که آیتم‌های آن استاندارد بین‌المللی دارند. این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای است که اجرای آن را دانیال عبادی، بازیگر تلویزیون و سینما بر عهده دارد. در این مسابقه، مهارت‌های بدنی و آمادگی جسمانی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

دعوت از خواننده ماکان بند به چالش «هفت در سه»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار