صحنه وحشتناکی که مامور پست با آن روبرو شد! + عکس

مامور پست با باز کردن یک بسته پستی سفارشی ناگهان با صحنه وحشتناکی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشاهده یک مار پیتون  غول پیکر زنده  در یک بسته پستی موجب ترس و وحشت یک کارمند محلی پست شد. این مار پیتون توسط یک ارسال کننده شرور در داخل این بسته پستی قرار داده شده بود. مار پیتون در داخل یک بسته پستی در مالزی پیدا شد. شرکت پست مالزیایی چنین اقدامی را یک شرارت خواند. یک سخنگوی این شرکت پستی گفت که چنین عملی جان کارمندان را در معرض خطر قرار می دهد و همچنین نوعی حیوان آزاری به شمار می رود.  بسته پستی مورد نظر دارای لیبل " کفش فوتبال" بود که پس از آنکه کارمند پست متوجه مار در داخل آن شد اقدام به بازکردن آن کرد.

صحنه وحشتناکی که مامور پست با آن روبرو شد! + عکس//

در اعلامیه ای که توسط این شرکت پستی در New Straits Times منتشر شده است آمده : " ما تاکید می کنیم که ارسال حیوانات مانند حشرات، پرندگان و خزندگان در بسته های پستی اکیدا ممنوع است. ما به مشتریان خود یادآوری می کنیم که در صورت مشاهده چنین مواردی این بسته ها مصادره یا برگردانده خواهد شد. "

گفتنی است؛ این بسته پستی به آدرس یک دانشجو در منطقه " پنانگ" واقع در شمال غربی این کشور ارسال شده بود. تصاویر این مار که پس از باز کردن بسته از آن خارج شد بطور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و تبدیل به تصاویری داغ شد.

انتهای پیام/

قرار دادن مار پیتون در بسته پست!

برچسب ها: وحشتناک ترین ها ، مار ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار