مدیر کل ساخت و توسعه‌ راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی:

اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت 10 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور

مدیر کل ساخت و توسعه‌ راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت نزدیک به 10 هزار کیلومتر از راههای روستایی در کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن فدایی، مدیرکل ساخت و توسعه‌ راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از راههای روستایی بخشهای موران و انگوت در شهرستان با اشاره به برنامه‌ی ششم توسعه در خصوص بهسازی راه‌های روستایی کشور اظهار داشت: در این برنامه نزدیک به 10 هزار کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راههای روستایی کل کشور پیش‌بینی شده که سالانه تحقق 20 درصد آن در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: 205 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که نزدیک به 105 هزار کیلومتر این‌ راه‌ها آسفالت بوده و 24 هزار و 500 کیلومتر راه‌های شوسه است که نیاز به عملیات روسازی دارند.

اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت 10 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور

مدیرکل ساخت و توسعه‌ را‌ههای روستایی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبارات ویژه برای تسریع در اجرای پروژه های شهرستان گرمی خبر داد.

فدایی گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی آسفالت راه روستایی شکرلی بابی کندی و وانستانق و جبیلو عسگرخانلو بعد از عید انجام خواهد یافت.

اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت 10 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور

وی با اشاره به مشکلات کمبود اعتبارات و نقدینگی که به علت تحریم ها ایجاد شده است تاکید کرد: با توجه به اینکه راه های روستایی شهرستان گرمی از شهرستان های محروم استان اردبیل هست و از لحاظ شاخص برخورداری نسبت به سایر شهرستان های استان از شاخص پایین تری برخوردار است باید تلاش کنیم سطح این شاخص ها را در روستاهای گرمی به سطح سایر روستای شهرستان های استان اردبیل برسانیم.

انتهای پیام/ح

تسریع اجرای پروژه های راهسازی شهرستان گرمی

 

برچسب ها: راه روستایی ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
راه روستای لنج آباد و 7 روستای همجوار که راه ارتباطی مشترکی دارند ان شائ اله بعد از 700 سال آسفالت خواهد شد ما منتظر خواهیم ماند!!