استاندار گلستان:

همدلی و همسویی ملاک موفقیت در فرهنگ عمومی است

استاندار گلستان گفت: همدلی و همسویی ملاک موفقیت در فرهنگ عمومی است وورزش در فرهنگ عمومی بسیار مهم بوده و خیلی از آسیب‌های اجتماعی با آن کاهش می‌یابد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان،سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در نخستین گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان که با موضوع طرح ساماندهی و توانمندسازی شورا در شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: گلستان به سبب وجود اقوام مختلف ایرانی کوچک است که با اتحاد وهمدلی موضوع مرتبط به حوزه‌های فرهنگی خود را نیز بحث می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر اقدامات و کار‌های ما در استان‌ها تابع فرهنگ عمومی نباشد توفیقی حاصل نمی‌شود، افزود: آسیب‌های اجتماعی تبدیل به دغدغه مقام معظم رهبری و دولت شده و ما نیازمند فکری نوین و اقداماتی ویژه برای تأمین رفاه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم.

استاندار گلستان گفت: برخی دستگاه‌ها در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی نقش بیشتری دارند و باید اولویت بندی در گزارش دهی دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی مورد نظر قرار گیرد.

هاشمی گفت: همدلی و همسویی ملاک موفقیت در فرهنگ عمومی است و ورزش در فرهنگ عمومی بسیار مهم بوده و خیلی از آسیب‌های اجتماعی با آن کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ٢٦ مورد در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی تعریف شده است، افزود: پیشنهاد من این است که باید به چند مورد مهم و اساسی استان در این زمینه رسیدگی شده و اقدام شود.

استاندار گلستان گفت: فرهنگ سازی در همه زمینه‌ها باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها انجام پذیرد و پیوند دستگاه‌های معین یا مرتبط با دستگاه اصلی برقرار باشد.

هاشمی افزود: آمریکا بعد از خروج از برجام مبارزه ترکیبی از جمله جنگ روانی و اقتصادی را علیه انقلاب شروع کرده است که اگر از این مساله غافل شویم، معاندان انقلاب به راحتی در کشور نفوذ خواهند کرد.

وی افزود: بی شک در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب دشمنان بیکار نمی‌نشینند و با ترفند‌ها و هجمه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام هستند.

هاشمی گفت: در چنین شرایطی همه مسئولان و روحانیون و افرادی که تریبونی در اختیار دارند، موظفند امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهند و با آگاه سازی از تشویش اذهان عمومی بخصوص نسل جوان و نوجوان ممانعت کنند.

انتهای پیام/م
 

صحبت های استاندار گلستان در شورای فرهنگ عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار