تجهیز بیمارستان امام حسین سپیدان

بیمارستان امام حسین سپیدان به دستگاه جدید اکوکاردیوگراف مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس ملک نسب مدیر بیمارستان امام حسین شهر اردکان سپیدان گفت: این بیمارستان به یک دستگاه اکوکاردیوگرافی جدید مجهز شد.

وی با بیان این که این دستگاه یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود است، افزود: برای این دستگاه ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

ملک نسب ادامه داد: به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی به همشهریان گرامی، این دستگاه جایگزین دستگاه اکو کاردیوگراف پیشین شده و هم اکنون در کلینیک قلب و عروق بیمارستان امام حسین سپیدان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: کلینیک قلب و عروق بیمارستان امام حسین سپیدان، به دستگاه اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، هولتر ریتم و هولتر فشار مجهز و روز‌های شنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته، آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی است.

دستگاه اکوکاردیوگرافی نوعی تصویربرداری دو بعدی از قلب است که برای پزشک معالج تصاویر و اطلاعات دقیق‌تری در مورد ساختار و عملکرد قلب فراهم می‌آورد و در مشخص نمودن و تعیین شدت بیماری‌های دریچه‌ای قلب از قبیل: تنگی دریچه‌ها و یا نارسایی آن‌ها و همچنین ناهنجاری‌های ساختمانی و نیز کارکرد و قدرت انقباضی ماهیچه‌ای قلب کاربرد دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار