تجلیل از برترین‌های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های متنوع‌تر از هرسال

دبیربیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: از برترین‌های این جشنواره بین المللی در بخش‌های متنوع تری در مقایسه با دوره‌های پیش تجلیل خواهد شد.

تجلیل از برترین‌های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های متوع‌تر از هرسالمجید قناد، دبیربیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: امروز صبح در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور دکتر کاراندیش معاون پارلمانی و حقوقی و امور استان‌های وزات فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیران کل کانون‌های پرورشی و حوزه هنری ، برترین‌های این جشنواره معرفی می‌شوند.

مجید قناد از اضافه شدن بخش‌های مختلف برای اهدای جوایز در این جشنواره خبرداد و افزود: امسال علاوه بر معرفی برترین هایبخش‌های کودک، نوجوان و خردسال در بخش محیط زیست، حوزه هنری و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم به برترین ها جوایزی اهداء می شود .

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از افزایش ۲۰ درصدی استقبال گروه‌های نمایشی از این جشنواره در مقایسه با جشنواره بیست و پنجم خبر داد و گفت: ۵۰ اثر برای شرکت در مسابقه تئاتر نوجوان، ۱۴۸ اثر برای شرکت در مسابقه تئاتر کودک، ۶۶ اثر برای حضور در مسابقه تئاتر خیابانی و ۵۷ اثر به‌منظور شرکت در مسابقه نمایشنامه‌نویسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او با بیان اینکه از این نمایش‌ها ۵۲ اثر برای اجرا انتخاب شد افزود: از ۷۰ اثر خارجی ارسال شده به دبیر خانه نمایش هم ۹ اثر از ۷ کشور در این جشنواره به روی صحنه رفت .

قناد گفت: امسال هم مانند دوره‌های پیش آثار خارجی داوری ندارند و از ۹ اثر برگزیده این بخش امروز تجلیل می‌شود.

مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امروز ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی وهنری بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

افزایش ۲۰ درصدی استقبالگروه‌های نمایشی از بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.