فرمانده انتظامی استان سمنان خبرداد:

دستگیری ۲ سارق محتویات و قطعات خودرو در دامغان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سارق در دامغان خبر داد و گفت: با دستگیری این دو سارق ۸۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان کشف شد.

دستگیری ۲ سارق محتویات و قطعات خودرو در دامغانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات خودرو در دامغان تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ همچنین پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و در این راستا گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال شدند.

وی بابیان اینکه کشف سریع و علمی سرقت به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت استان قراردارد افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های گسترده و به‌کارگیری روش‌های خاص پلیسی، یکی از سارقان هنگام بازکردن درب یک دستگاه سواری پراید شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی در خودروی متهم کشف شد، ابراز داشت: فرد دستگیرشده جوانی ۲۵ ساله و فاقد سابقه کیفری است که به ارتکاب سرقت‌ها با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

سردار قاسمی در ادامه تصریح کرد: متهم ردیف دوم سابقه‌دار ۳۹ ساله است که تعداد زیادی اموال مسروقه نیز در منزل و مخفیگاه او کشف شد، تصریح کرد: با دستگیری این متهم ۸۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در دامغان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ارزش اموال مسروقه را بالغ‌بر یک میلیارد ریال خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه سرقت احساس امنیت را کاهش می‌دهد از این‌رو برای مقابله با این امر در برنامه‌های پیشگیرانه اقدامات خوب و موثری در سطح استان اجرایی شده است.

انتهای پیام / گ

دستگیری ۲ سارق در دامغان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.