فرماندار مهدی‌شهر مطرح کرد:

تداوم حضور تیم آریا سنگسر در لیگ دسته سه کشور در گرو حمایت مردم

حسن ارگی با اشاره به اینکه تیم آریا سنگسر به‌عنوان تنها نماینده فوتبال استان سمنان در لیگ دسته سه کشور حضور دارد، گفت: تداوم این تیم به حمایت مدیران بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر در شورای اداری این شهرستان با اشاره به حضور تیم آریا سنگسر این شهرستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور، گفت: این تیم تنها نماینده استان سمنان در این رقابت‌ها است که حضور و تداومش در لیگ قطعاً بستگی به حمایت‌های مادی و معنوی از سوی مسئولان دارد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان خود از این تیم حمایت کنند. صنایع و تولیدکنندگان مهدی‌شهری نیز می‌توانند در حمایت مالی از این تیم فوتبال پیشگام شوند تا آریا سنگسر نماینده خوبی برای استان سمنان باشد.

فرماندار مهدی‌شهر در ادامه ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بر ضرورت اجرای برنامه های اربعین انقلاب تأکیدکرد.

وی ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: در برهه کنونی که کشور باوجود تمام تنگناها و مشکلات از سوی بیگانگان نیز تهدید می‌شود مدیران باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند تا مردم نیز بدانند روند خدمت‌رسانی مسئولان متوقف نشده است.

انتهای پیام / م

ضرورت چتر حمایت مسئولین اجرایی بر سر تیم فوتبال مهدیشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.