امام جمعه سمنان:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است نه مذاکره

آیت الله شاهچراغی گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و با وجود انواع دشمنی ها و هجمه ها همواره پیروز و سربلنداست .

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است نه مذاکرهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد گفت: ملت ایران آگاه است که مذاکره با آمریکا بی فایده است چرا که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی در ادامه افزود: ملت ایران به جای مذاکره ، با استکبار ستیزی و مقاومت در برابر دشمن محکم و استوار ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را نمونه دیگری از مقاومت مسلمانان دربرابر ظلم و در خور تقدیر دانست و عنوان داشت: فلسطین زمانی با سنگ و حالا با موشک مقابل ظلم ایستادگی می کند و صهیونیست ها را شکست می دهد.

آیت الله شاهچراغی همچنین به محاکمه اخیر دو مفسد اقتصادی اشاره و از عملکرد قوه قضاییه در برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی کشور قدردانی کرد.

امام جمعه سمنان افزود: باید با دیگر مفسدان اقتصادی هم با قاطعیت برخورد شود .
نماینده ولی فقیه در استان سمنان به رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر مدال آوران بازی های پارا آسیایی با رهبری هم اشاره کرد و گفت: رهبری از بانوی محجبه ای که با پوشش چادر پرچمدار میدان رقابت های ورزشی بود قدردانی کردند چراکه معتقدند: این حرکت به معنای ایستادن دربرابر تهاجم فرهنگی و ولنگاری جهان است .

وی افزود: رهبری بر حفظ پوشش چادر بانوان تاکید دارند چراکه چادر مانع پیشرفت زنان نیست .
آیت الله شاهچراغی با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) هم چنین گفت: وعده الهی محقق خواهد شد و انتظار از ویژگی های مومنان است.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار