روایت علی ربیعی از دوران حیات نوربخش و تاج‌الدین +فیلم

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سخنرانی خود در مراسم تشییع نوربخش و تاج‌الدین را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به بیان ویژگی‌های شخصیتی این دو مسئول فقید پرداخه است.

در سوگ برادرانم!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جریان بازدید روز گذشته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را طی یک حادثه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا  از دست دادند.

مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان سانحه رانندگی گرگان، صبح امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف، وزاری دولت دوازدهم و قشرهای مختلف مردم برگزار شد. در این مراسم علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی کرد و به بیان خاطرات خود از این دو مسئول فقید و ویژگی‌های شخصیتی آنها پرداخت.

ربیعی پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر نور بخش و تاج الدین، مطلبی با عنوان «در سوگ برادرانم» به همراه ویدئوی بخشی از سخنرانی خود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. در ادامه ویدئوی منتشر شده در صفحه اینستاگرام علی ربیعی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

«در سوگ برادرانم» در اینستاگرام علی ربیعی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار