پرسپولیس با چه ترکیبی به مصاف پیکان می‌رود؟

پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم مصدوم هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم مسئولان سازمان لیگ برتر قرار است، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار‌های معوقه لیگ برتر به مصاف پیکان برود. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از بازیکنان اصلی و کلیدی پرسپولیس همچون علیرضا بیرانوند و بشار رسن در این تیم حضور ندارند و به دلیل حضور در اردو‌های تیم‌های ملی نمی‌توانند تیم باشگاهی خود را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان

۱-علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی: هر ۲ بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سرمربیگری کارلوس کی روش حضور دارند و قرار است تا یک روز پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان به همراه تیم ملی راهی کشور قطر شده تا دیدار دوستانه‌ای را با ملی پوشان ونزوئلا برگزار کنند.

۲-حمید رضا طاهرخانی و سعید حسن پور:۲ بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید و شرکت در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال یمن از غایبان احتمالی سرخپوشان پایتخت هستند. با این حال، اما شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکنان در جمع شاگردان برانکو برای دیدار برابر پیکان نیز شنیده می‌شود. چرا که هر ۲ بازیکن تنها نیمکت نشینان برانکو هستند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان

۳-بشار رسن: هافبک عراقی و بازیساز سرخ پوشان پایتخت که توانسته بود عملکرد خوبی از خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ نشان دهد، به اردوی تیم ملی فوتبال عراق دعوت شده است.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان

۴-محمد انصاری، حسین ماهینی: این ۲ بازیکن هر ۲ به دلیل پارگی رباط تا پایان فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال نمی‌توانند در مسابقه‌ای حاضر شوند.

۵-مهدی شریفی و سروش رفیعی: این ۲ بازیکن با قرارداد مشروط به تیم پرسپولیس اضافه شدند، اما تا نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند.

با توجه به غیبت این بازیکنان، برانکو می‌تواند از ترکیب احتمالی زیر استفاده کند:

  • بوژیدار رادوشویچ-سید جلال حسینی-شجاع خلیل زاده-شایان مصلح-محسن ربیع خواه-کمال کامیابی نیا-احسان علوان زاده-سیامک نعمتی-آدام همتی-علی علیپور و گادوین منشا
  • نیمکت نشین ها: امید عالیشاه-حمیدرضا طاهرخانی- سعید حسن پور

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پیکان که از جمله دیدار‌های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال است روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ماجرای همراهی قاب عکس نوروزی با کاپیتان ترینیداد و توباگو چیست

نماینده‌های پرسپولیس دوشنبه راهی مالزی می‌شوند

رمز موفقیت پرسپولیس از خود گذشتگی است!


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار