لحظه شماری برای آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت : امیدواریم عملیات اجرایی نمایشگاه کرمانشاه تا یک ماه آینده آغاز شود.

لحظه شماری برای آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت : کار‌های انتخاب پیمانکار نمایشگاه کرمانشاه انجام شده و امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو فاز ساخته خواهد شد، گفت : فاز اول نمایشگاه شامل شش هزار مترمربع سالن، پارکینگ، ساختمان اداری و زیرساخت‌های مورد نیاز است که البته زیرساخت‌هایی که در فاز اول ساخته می‌شود نیاز هردو فاز را پوشش می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد فاز اول این نمایشگاه ظرف یک و نیم سال آینده به بهره‌برداری برسد و افزود: این نمایشگاه نیاز ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کرمانشاه را در فاز اول پوشش می‌دهد.

کاشفی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این نمایشگاه در فاز اول را نیز حدود ۲۴ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: حدود یک سوم اعتبار فاز اول توسط سهام‌داران تامین شده و آماده ارائه به پیمانکار برای شروع کار است.

وی خاطرنشان کرد: با احداث نمایشگاه جدید دیگر مشکلات ترافیکی و راه دسترسی نمایشگاه فعلی کرمانشاه را نخواهیم داشت و این امکان پیش‌بینی شده که بازدیدکنندگان بتوانند با خودرو‌های خود تا داخل سایت نمایشگاه بیایند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یادآور شد: در فاز نهایی نمایشگاه نیز بخش‌های دیگر مانند فروشگاه، هتل و ... نیز برای این نمایشگاه در وسعت مجموع ۲۴ هزار مترمربع دیده شده است.

به گفته کاشفی، در فاز دوم وسعت سوله‌های نمایشگاه به ۱۲ هزار متر خواهد رسید.

کاشفی اشاره‌ای هم به سابقه عملیات اجرایی این پروژه داشت و عنوان کرد: ساخت نمایشگاه جدید کرمانشاه از حدود پنج سال قبل آغاز شد که در چند بخش از جمله یک بخش اصلی دچار معارض شد و پیگیری برای رفع معارض مدت‌ها طول کشید تا رای به نفع نمایشگاه صادر شد .

 

 

انتهای پیام/د

طی یک ماه آینده عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه آغاز می شود

 

برچسب ها: پروژه ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار