معاون راهداری استان همدان؛

اطلاع رسانی، مهمترین فاکتور راهداری زمستانی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: اطلاع رسانی، مهمترین فاکتور راهداری زمستانی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

اطلاع رسانی، مهمترین فاکتور راهداری زمستانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هماهنگی راهداری زمستانی استان اظهار داشت: در بحث راهداری زمستانی حتما باید وضعیت راه ها در شرایط خاص به سریع ترین شکل انجام و در صورت بروز تغییرات جوی به صحیح ترین شکل و با دقت ارائه شود.

وی با بیان اینکه در بحث راهداری زمستانی باید تمامی اتفاقات راه ها از طریق اتاق بی سیم انجام شود، یادآور شد: با تقویت مباحث بی سیم هیچ نقطه کوری از نظر ارتباطی وجود ندارد .

پرورشی خرم به تجهیز ماشین آلات راهداری در فصل زمستان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بحث راهداری زمستانی احتمال نیاز استان یا سایر استان ها به تجهیزات باشد، انواع ماشین آلات این اداره کل شامل سبک، سنگین و نیمه سنگین مجهز و آماده فعالیت هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه همچنین از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه ها در محورهای اصلی و فرعی براي امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی تردد در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/ د 

در راهداری زمستانی اطلاع رسانی مهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.