تابش: قرارداد سال سوم با قلعه نویی در صورت تعامل تمدید می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قلعه نویی با تیم ما قرارداد دارد، اما در صورت تعامل طرفین قرارداد سال سوم را با این مربی تمدید می‌شود.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است قرارداد قلعه نویی تمدید شود، اظهار کرد: قلعه نویی قرارداد ۲ ساله با باشگاه سپاهان دارد و نیازی به تمدید قرارداد نیست. البته در زمان مقرر با قلعه نویی صحبت می‌کنیم تا در صورت توافق طرفین قرارداد سال سوم هم با این مربی ببندیم.

او ادامه داد: تیم ما با هدایت قلعه نویی نتایج خوبی کسب کرده است و ما قصد داریم چند سال دیگر هم با این مربی ادامه همکاری بدهیم، اما تمدید قرارداد بستگی به تعامل طرفین دارد.

قلعه نویی علاقمند به ادامه همکاری با تیم سپاهان است

تابش درباره اینکه گفته می‌شود قلعه نویی مذاکرات پنهانی با مسئولان استقلال برای فصل بعد داشته است، گفت: این موضوع صحت ندارد و گمانه زنی رسانه هاست. همچنین قلعه نویی ۲ سال با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و علاقه دارد در این تیم بماند.

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت حضور در تورنمنت شرق آسیا بیان کرد: با توجه به اینکه زمان این تورنمنت به صورتی است که با شرایط ما مطابق نیست بنابراین در این تورنمنت شرکت نمی‌کنیم.

شرایط مهیا باشد در کیش اردو برپا می‌کنیم

او درباره وضعیت اردوی کیش اظهار کرد: اگر شرایط مهیا شود اردویی در کیش در تعطیلات نیم فصل برگزار می‌کنیم تا تیم ما به آمادگی لازم دست یابد.

تابش درباره برنامه بازی‌های معوقه سپاهان گفت: به هر حال سازمان لیگ برنامه بازی‌های معوقه را اعلام کرده و طبق همین برنامه به مصاف حریفان خود می‌رویم. همچنین اعتراضی درباره برنامه بازی‌ها نکردیم و تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

مدیرعامل سپاهان در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر خاطر نشان کرد: تعطیلات لیگ برتر به نفع هیچ تیمی از جمله تیم ما نیست، اما ما همکاری لازم را با تیم ملی می‌کنیم تا در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست یابد.


بیشتر بخوانید: تابش: قانون بازنشستگی شامل حال من نمی‌شود/ سپاهان بیشترین آسیب را از داوری دیده است

باشگاه سپاهان ، مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار