هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

خودرو سازان در آمل به میدان می‌روند/ تقابل شهرداری و دورنا در ورامین

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران فردا (یکشنبه) با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری خواهد شد.

سایپا به دنبال فرار از بحران/ کار آسان صدرنشین در ورامینبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه در چارچوب هفته هشتم خود سپری خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری در شهرهای اردکان، ارومیه، تهران، آمل ، مشهد و ورامین به مصاف حریفان خود می‌روند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم سایپا تهران که هفته‌های پر افت و خیزی را پشت سر گذاشته است، در آمل میهمان کاله مازندران خواهد بود. سایپایی‌ها در چند هفته اخیر پس از شکست مقابل تیم خاتم، تیم پیکان را شکست دادند اما مقابل شهرداری گنبد در تهران نتیجه را واگذار کردند تا شاگردان پیمان اکبری نتوانند انتظارات را برآورده کنند و با کسب ۳ پیروز ی و مجموع ۱۰ امتیاز، پایین تر از تیم‌های کاله و پیام مشهد در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گیرند.

سایپا برای ارتقا در جدول بندی محکوم به کسب پیروزی در هفته هشتم است. شاگردان پیمان اکبری در شرایطی به مصاف کاله خواهند رفت که برای فرار از بحران و سر و سامان دادن به موقعیت خود نیاز به پیروزی دارند. تیم کاله هم نشان داده است که در خانه تیم شکست ناپذیری است و این کار را برای سایپایی‌ها سخت می‌کند.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین در این هفته از مسابقات در خانه میزبان تیم جوان دورنای ارومیه است. دیداری که برای ورامینی های صدرنشین ساده خواهد بود و کار سخت در این هفته نخواهند داشت.

تیم شهرداری تبریز که هفته قبل بعد از چند هفته به پیروزی رسید در تهران میهمان عقاب نهاجا خواهد بود و شهروند اراک در ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. در این هفته از مسابقات همچنین تیم پیام خراسان در مشهد میزبان تیم فولاد سیرجان است.

**دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

خاتم اردکان – شهرداری گنبد

شهرداری ارومیه – شهروند اراک

عقاب نهاجا – شهرداری تبریز

کاله مازندران – سایپا تهران

پیام خراسان – فولاد سیرجان

شهرداری ورامین – دورنا ارومیه


بیشتر بخوانید:

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد

شکست پیکان در خانه/ شگفتی‌سازی اراک مقابل خاتم

غیبت مشکوک یک رئیس فدراسیون بازنشسته در اجلاس جهانی مکزیک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار