فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد؛

اجرای بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در شهرستان خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از اجرای بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: شعار بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا بتوان تفکر و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پرشور نهادینه کرد تا با روحیه بسیجی اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق شود.

سرهنگ آزادی نژاد بااشاره به فرمایشات امام  راحل و عظیم الشأن انقلاب  فرمودند: من هم آرزو می‌کنم و از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور باشم چراکه بسیج یک افتخار و یک ارزش است سعی کنید این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب و اسلام حفظ کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به اینکه شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است گفت: بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در این شهرستان اجرا می شود.

وی  با اشاره به اینکه شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است، افزود: سپاه بسیج خاتم در هفته بسیج که از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد برنامه‌های متنوعی از جمله نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع جهاد کبیر دستاورد‌های انقلاب، حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار باخانواده شهدا، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌های شهرستان، برگزاری رزمایش و تمرینات تاکتیکی و جشنواره سرود از برنامه‌های این هفته در شهرستان خاتم است.

انتهای پیام/ی

بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در خاتم اجرا می شود

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار