کشف تیوپ خودروهای سنگین از یک منزل

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری عامل قاچاق تیوپ خودروهای سنگین و کشف 168 عدد از این نوع کالا در منزل متهم خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" محمد رضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی تیوپ خودروهای سنگین در یکی از منازل شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره تعزیرات و اداره صمت از منزل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد 168 عدد تیوپ خودروهای سنگین خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خدادوست عنوان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کالای قاچاق را 520 میلیون ریال عنوان کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه عامل قاچاق این تیوپ ها نیز دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: قاچاق کالاهایی که در داخل کشور تولید می شوند به اشتغال جوانان ضربه می زند و به همین جهت ماموران پلیس تمام تلاش خود را برای کوتاه کردن دست قاچاقچیان کالا از بازارهای داخلی بکار می بندند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری عامل قاچاق تیوپ خودروهای سنگین در نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار