عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مطالبه اصلی اردبیلی‌ها از دولت احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی است

‌عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی باید در سفر رئیس جمهور به عنوان مطالبه اصلی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بشیر خالقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شهر‌های جنوبی  استان اردبیل با کمبود تجهیزات و امکانات و همچنین نیرو‌های متخصص روبروست که انتظار می‌رود در سفر رئیس جمهور اعتبار ویژه برای این حوزه در نظر گرفته شود.

وی بحران دیگر جنوب استان اردبیل را غفلت از توسعه متوازن با سایر مناطق استان به ویژه تشدید مهاجرت روستائیان به سایر مناطق اعلام و اظهار کرد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود تا برای راه‌اندازی کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی در مناطق شهری و روستایی اقدام عملی انجام شود تا مهاجرت و ناامیدی مردم در دستیابی به امکانات مناسب به حداقل برسد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در سفر پیش روی رئیس جمهور مطالبه مردم کوثر و خلخال را در تکمیل پایاب سد گیوی به صورت جدی مطرح خواهیم کرد که همچنان اهالی این شهرستان‌ها منتظر عملیاتی شدن این پروژه هستند تا کشاورزی منطقه احیا شود.

خالقی به نارسایی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی نیز در این منطقه اشاره کرد و افزود: استاندار اردبیل بر تکمیل جاده کلور – درام و خلخال – پونل تاکید کرده و اجرایی شدن این پروژه‌ها نیاز به اعتبار مناسب دارد که دولت دوازدهم باید در مدت باقیمانده از مسئولیت خود این پروژه‌ها را به سرانجام رسانده و اهالی منطقه را به داشتن یک راه مواصلاتی ایمن امیدوار کنیم.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ی

 

احداث بیمارستان در اردبیل

برچسب ها: اخبار علمی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار