درخشش همدان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور

تیم کشتی آزاد استان همدان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور با غلبه بر تهران به نتیجه‌ای ارزشمند دست یافت.

درخشش همدان در مسابقات کشتی قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور روز گذشته در قصرشیرین پایان یافت و تیم همدان که سال گذشته پنجم شده بود، این بار یک پله صعود و عنوان چهارمی را به دست آورد.

سال گذشته تیم همدان با استان‌هایی چون قزوین و لرستان و کرمانشاه همگروه بود و این بار در گروهی فوق‌العاده دشوار به مازندران، تهران، گیلان و گلستان خورد و با این وجود موفق به کسب عنوان چهارمی شد.

این تیم بعد از سال‌ها موفق به شکست تهران شد که این نتیجه را باید به فال نیک گرفت. در دور مقدماتی همدانی‌ها هفت بر سه تهران را شکست دادند، 9 بر یک گیلان را مغلوب کردند و هفت بر سه هم گلستان را از میان برداشتند. ضمن اینکه مازندران هشت بر دو همدان را شکست داد.

با این نتایج از گروه B مازندران به فینال رسید و همدان هم به رده‌بندی راه پیدا کرد. در دیدار رده‌بندی به‌دلیل کمبود امکانات و برخی مشکلات موجود در سالن، چند کشتی‌گیر همدانی سر وزن نرسیدند و دو کشتی‌گیر هم به‌دلیل مصدومیت روی تشک نرفتند تا تیم استان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب البرز و عنوان چهارمی را کسب کند.

مسعود کمروند و رضا اسدی در این مسابقات عنوان دومی را کسب کردند و وحید شاه‌محمدی و دانیال شریعتی‌نیا هم روی سکوی سوم انفرادی ایستادند.

انتهای پیام/د.ا

چهارمی همدان در مسابقات کشوری کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.