برگزاری سلسله همایش‌های جامعه مهدوی در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی، وظایف و مسئولیت‌ها» در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریزگفت: سلسله همایش‌ها به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) با عنوان «جامعه مهدی، وظایف و مسئولیت ها» با حضور اساتید و صاحب نظران مختلف در تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان افتتاح این همایش تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این سلسله همایش ها، روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار می‌شود.

وی از ادامه برگزاری این همایش خبر داد و ادامه داد: ۱۰ همایش دیگر هم با سخنرانی اساتید مختلف، در فرهنگسرا‌های مختلف تبریز به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین با تشریح اهداف برگزاری این همایش‌ها در مراکز فرهنگی تاکید کرد: دشمن تضعیف باور‌ها و اعتقادات در حوزه فرهنگ مهدویت را نشانه رفته است، براین اساس برای شناخت امام زمان (عج) و نقش فرهنگ مهدویت در پیش گیری بنیادی از تهاجم و شبیخون فرهنگی و توجه به جریان انتظار، ویژه برنامه‌هایی به مناسبت آغاز امامت امام عصر (عج) در نظر گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از رسالت‌های مهم فعالان دستگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجرایی کشور، توسعه نگاه و فرهنگ مهدویت در سطح جامعه است، زیرا مهدویت شالوده اصلی فکر و عامل پیوند دهنده گروه‌های مختلف در جامعه است.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان یرگزاری سلسله همایش‌های جامعه مهدوی

برچسب ها: ائمه اطهار ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.