دیدار رئیس و کتابداران کتابخانه های عمومی با فرماندار شهرستان لالی

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، رئیس و کارکنان کتابخانه های عمومی با فرماندار شهرستان لالی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب که با عنوان "حال خوش خواندن" نامگذاری شده است، کتابداران شهرستان لالی با حضور در فرمانداری با گودرز  ترکی زاده فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

گودرز ترکی زاده، فرماندار شهرستان لالی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته کتاب به نقش کتابداران در تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به عنوان یک دوست ارزشمند و رشد دهنده اشاره کرد و گفت: برخورد کتابداران با مراجعان همچنین سطح تحصیلات و تخصص و تجربه آن ها در امر ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و جذب جوانان و نوجوانان به کتابخانه های عمومی شهرستان تاثیر بسیار خوبی دارد.

در ادامه این دیدار نیز عسگر غفاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان در اختصاص اعتبارات عمرانی به کتابخانه ها، به اهم برنامه های اجرائی هفته کتاب اشاره کرد و بیان داشت: امسال در هفته کتاب در کلیه کتابخانه های عمومی برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران،گلباران مزار شهداء، دیدار کتابداران شهرستان با امام جمعه، دیدار کتابداران با فرماندار و نشست کتابخوان ازجمله برنامه هایی است که در طول هفته کتاب در شهرستان لالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدار کتابداران با امام جمعه

برچسب ها: کتابخانه ، هفته کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.