مهار حریق خوابگاه دانشجویی در همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته حریق خوابگاه دانشجویی در  خیابان میرزاده عشقی مهار شد.

مهار حریق خوابگاه دانشجویی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان  با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: 6 عملیات در این بازه زمانی توسط آتش‌نشانان همدان به سرانجام رسید.

وی به 6 عملیات انجام شده اشاره کرد و گفت: 4 عملیات اطفاء حریق و 2 عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: حریق یک منزل در حصار حاج شمسعلی، حریق یک مغازه در خیابان اکباتان، خوابگاه در میرزاده عشقی و مخروبه در حصار مطهری انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی افزود: نجات افراد گرفتار در آسانسور مربوط به منطقه شکریه و واژگونی خودرو در بلوار فرودگاه نیز منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

بیاناتی با بیان اینکه 492 تماس طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید، تصریح کرد: 6 مورد از تماس‌های طی این مدت منجر به انجام عملیات شد.

وی 15 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه را به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی دانست و ادامه داد: 93 مورد از تماس‌های ثبت شده نیز اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: 378 مورد از تماس‌های ثبت شده در این بازه زمانی با هدف ایجاد مزاحمت بوده است.

وی در پایان یادآور شد: در 6 عملیات انجام شده 2 نفر توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/د.ا

مهار آتش در خوابگاه دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.