فتح الله حقیقی استاندار زنجان به طور رسمی کارخود را آغازکرد .

حقیقی استاندار زنجان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در جلسه امروز فتح‌الله حقیقی به عنوان استاندار جدید زنجان و سومین استاندار دولت روحانی در این استان بعد از جمشید انصاری و اسدالله درویش امیری رسما کارخود را آغاز کرد.

قائم مقام وزیر کشور درمراسم تکریم و معارفه استاندار زنجان گفت: با وحدت و اتحاد می‌توان از سد مشکلات عبور کرد و به پیشرفت و ارتقاء رسید.

هاشمی گفت:جذب سرمایه گذار خارجی موجب توسعه و امنیت اشتغال می‌شود که زنجانی‌ها توانسته اند در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشند.

وی گفت:توسعه در یک منطقه بر اساس نیروی انسانی است و از این رو زنجان با توجه به ظرفیت‌های و منابع انسانی روز‌های خوبی در پیش رو دارد.

هاشمی گفت:امنیت حاکم در ایران اسلامی نشان ازولایی و حسینی بودن مردم است.

قائم مقام وزیر کشور گفت:عزاداری زنجانی در ایام محرم حالا به یک الگوی بزرگ تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دراین مراسم گفت:دوران خدمت اقای درویش امیری دوران موفقی بود و ایشان همواره در تلاش برای رساندن زنجان به درجات عالی‌تر بودند.

امام جمعه زنجان گفت:استان زنجان در سال ها‌ی گذشته در حوزه اقتصاد و اشتغال عملکرد خوبی داشته و باید این رویه ادامه دار باشد.

احمدی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم دیگر سخنران این مراسم گفت:باید اولویت همه برنامه‌ها و کارهایمان ارتقاء اقتصاد باشد.

احمدی افزود:باید همه دستگاه‌ها و مدیران دست به دست هم دهند تا مشکلات اقتصادی جامعه به ویژه استان را برطرف کنیم.

وی  ادامه داد :نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای ارتقا کیفیت زندگی مردم همواره یار و یاور دولتمردان بودند و خواهند بود.

وی خطاب به استاندارجدید زنجان گفت:از نیرو‌های بومی بیشتر بهره ببرد.
 
انتهای پیام/ن
 

مراسم معارفه استاندار زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.