تکریم و معارفه فرماندار شیراز/معرفی احمدی منش بعنوان سرپرست فرمانداری

اسفندیار احمدی منش بعنوان سرپرست فرمانداری شیراز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیراز ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه استان فارس در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شهرستان شیراز در این مراسم با بیان اینکه از واگذاری مسئولیتم خرسندم، گفت: طی مدت تصدی مسئولیت فرمانداری از حقوق مردم دفاع کردم و به آن‌ها بدهکار نیستم.

وی با بیان اینکه طی چهار سال آینده تلاش کردیم تا جایگاه فرمانداری ارتقا یابد، افزود: سه انتخابات را با سخت‌ترین شرایط بدون بروز کوچکترین مشکل سپری کردیم.

عالیشوندی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین کشور نه تنها در خاورمیانه که در جهان است، عنوان کرد: همه دنیا می‌خواهند امنیت ما را خراب کنند، اما احساس امنیت در همه جای کشور هویدا است.

سرپرست معاونت سیاسی امنتی استانداری فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه استانداری نظارت عالی خود را بر عملکرد ادارات اجرایی در این شرایط برای حمایت از مردم در دستور کار قرار داده است، تاکید کرد: مردم بار‌ها همراهی خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و می‌طلبد که به پاس این همراهی تلاش خود را برای رفع تنگنا‌ها بیشتر کنیم.

احمد احمدی‌زاده همچنین جمهوری اسلامی ایران را به مثابه یک جزیره ثبات معرفی کرد و گفت: امنیت، ظرف توسعه است و با ثبات امنیتی به توسعه پایدار خواهیم رسید.

وی با تصریح بر اینکه در حال حاضر وضعیت امنیت در شهر شیراز و دیگر مناطق استان به مراتب نسبت به گذشته از ارتقا خوب و مناسبی براساس ازریابی‌ها برخوردار است عنوان کرد: حواشی سیاسی در فارس نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

احمدی‌زاده با بیان اینکه شیراز از کلانشهر‌هایی است که با آسیب‌های اجتماعی متعددی رو به‌ رو است، گفت: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، اما نیازمند همدلی و انسجام بیشتر مسئولان برای مدیریت و کنترل این آسیب‌ها هستیم.

اسفندیار احمدی‌منش، سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز هم در این مراسم بیان کرد: اگر ادعا داریم که فارس ایران کوچک و انگشتری این کشور است اغراق نیست که بگوییم نگین این انگشتری را شیراز تشکیل داده است.

وی ادامه داد: شیراز خاستگاه ادیبان و عارفان زیادی است پس باید به همان اندازه تلاش کنیم تا دین خود را نسبت به این بزرگان ادا کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه شیراز نیازمند نگرش و نگاه نو است و با تجربه گذشته باید قدم‌های سریعتری برای توسعه آینده این شهرستان برداشت، عنوان کرد: شهر شیراز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و اگر بخواهیم دین خود را نسبت به شهروندان این شهرستان ادا کنیم، نیازمند حرکت‌های بسیجی وار تا زمان واگذاری مسئولیت هستیم.

در این مراسم از زحمات چهارساله حیدرعالیشوندی فرماندار سابق شیراز تقدیر و اسفندیار احمدی منش بعنوان سرپرست فرمانداری شیراز معرفی شد.

 اسفندیار احمدی منش پیش از این فرماندار شهرستان‌های رستم و پاسارگاد بوده است.

حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شهرستان شیراز با اجرای قانون جدید منع به کارگیری بازنشستگان، از سمت خود کناره گیری کرد.

انتهای پیام/چ

معارفه فرماندار شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار