انهدام باند قاچاق موادمخدر در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت:: در پی کسب خبری مبنی فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان‌های بابل و بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارازه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند شدند.
سرهنگ رضوانی، با بیان اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/ک


دستگیری سوداگران مرگ در بابلسر

برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار