با انسداد چاههای غیر مجاز

صرفه جویی ۲۴۶ میلیون متر مکعب آب در همدان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی تاکنون سه هزارو ۱۴۷ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان مسدود شده است. 

صرفه جویی ۲۴۶ میلیون متر مکعب آب در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ستوده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه بیشترین تعداد چاه غیرمجاز پرشده استان همدان مربوط به دو شهرستان رزن وکبودرآهنگ است افزود : با انسداد این چاهها بیش از ۲۴۶ میلیون متر مکعب آب در منابع زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه تعهد ما برای سالجاری پر کردن ۵۳۰ حلقه چاه غیرمجاز است گفت : ۹۰ درصد این چاهها در شهرستان های رزن و کبودراهنگ است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان ادامه داد : از ابتدای سالجاری نیز تاکنون با پر کردن ۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان به میزان بیش از ۲۱ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.

ستوده گفت : تاکنون چهار هزارو۲۴ حلقه چاه مجاز مجهز به کنتور هوشمند آب وبرق شده اند که این روند به طور جدی و با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون از ۱۶۳ مورد اضافه برداشت از چاه های مجاز جلوگیری شده است افزود : تعداد ۲۴ گروه گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه های مجاز و جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه های استان به طور شبانه روز دشت ها را کنترل می کنند.

انتهای پیام/

صرفه جوی آب در همدان

برچسب ها: آبفا ، چاه غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.