دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر محکوم متواری در مرودشت

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۱۳ نفر محکوم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: دستگیری محکومان متواری تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل قرارگاهی در این خصوص در انتظامی مرودشت تشدید یافت.

وی ادامه داد: تیمی مجرب از ماموران پلیس‌های تخصصی مسئولیت پیگیری و دستگیری متهمان و محکومان متواری را عهده دار شدند و با بهره گیری از اخبار و اطلاعات، تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و بکارگیری ترفند‌های خاص پلیسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قرارگاه دستگیری محکومان و متهمان متواری طی ۶ ماهه گذشته موفق شدند تعداد ۱۱۳ نفر از محکومان تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دهند.

سرهنگ زراعتیان بیان کرد: جرائمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، مشروبات الکلی، تجهیزات ماهواره، کلاهبرداری، فروش مال غیر، شرب خمر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری دسته جمعی، اختلاس و تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت، چک بلامحل و ده‌ها جرم دیگر از مهمترین جرائم ارتکابی متهمان و محکومان متواری است.

انتهای پیام/چ

دستگیری محکومان متواری در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار