مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد کشور:

۶۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد خانه دار می‌شوند

مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد کشور از ساخت و بهسازی ۶۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور به کمک کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ بازیان مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد کشور در بازدید از مراحل ساخت مسکن مددجویان در استان گلستان گفت: تا پایان امسال ۳۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ساخته و ۳۰ هزار واحد مسکونی نیز بهسازی می‌شود.

وی ادامه داد: مراحل ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز به کمک سپاه تا پایان سال ۹۸ انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد کشور افزود:  هفته گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویانی شد که خانه هایشان در زلزله پارسال کرمانشاه آسیب دیده بود.

بازیان درباره تفاهم نامه‌ی این سازمان با استانداری گلستان گفت: گلستان یکی از استان‌های پیشرو در امر ساخت واحد مسکونی برای مددجویان است و مسئولان این استان همکاری و تعامل خوبی در این زمینه دارند.

اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان نیز دز این بازدید گفت: ساخت ۳۰۰ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در استان در حال اجراست.

اسکندری افزود: طی تفاهم نامه کمیته امداد کشور و استانداری گلستان ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌ای تحت پوشش این کمیته برنامه ریزی شد که ساخت ۳۰۰ واحد آن در حال اجرا است.

وی ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به بحث مسکن این خانواده‌ها اختصاص یافت که این مبلغ امسال افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/فا
 

۶۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال برای خانواده تحت پوشش کمیته امداد ساخته می شود

 
برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.