راه اندازی دارالقرآن ویژه دانش آموزان ملایری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: دارالقرآن ویژه دانش‌آموزان در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان راه اندازی می شود.

راه اندازی دارالقرآن ویژه دانش آموزان ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر به اهمیت نماز، اشاره کرد و افزود: مدارس نماز را به عنوان فریضه نگاه کنند البته نیم ساعت وقت برای اقامه نماز در مدارس اختصاص داده شده است که دانش‌آموزان و همکاران در این فریضه الهی شرکت کنند.

وی افزود: مجهزترین و بهترین نمازخانه‌های استان در ملایر است و با توجه به ظرفیت خیرین این شهرستان، دارالقرآن در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر به شرکت ۸۰ مربی و معاون پرورشی ملایر در کارگاه ارتقاء کیفیت‌بخشی مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: رهبری جریان تربیتی بر عهده مربیان پرورشی است.

سلگی با اشاره اینکه مربیان پرورشی وظیفه دارند نسلی پویا و با نشاط تربیت کنند تا به اهداف تعلیم و تربیت نائل شویم، تأکید کرد: فعالیت‌های پرورشی و تربیتی نباید محدود به مراسم و مدرسه شود بلکه باید در همه قسمت‌های زندگی دانش‌آموزان جریان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مربیانی که بین دانش‌آموزان محبوبیت دارند در کارهای تربیتی موفق‌ترعمل می‌کنند، گفت: هنر آدمی زاده این است که رفتارش انسانی باشد، از سوی دیگر همه انسان‌ها قدرت انتقاد دارند اما جرأت اصلاح ندارند.

انتهای پیام/ب

دارالقرآن ملایر راه‌اندازی می‌شود

برچسب ها: آموزش و پرورش ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.