همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود؛

برنامه های شادی پیمایی ویژه کودکان در همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه های شادی پیمایی ویژه کودکان در این استان خبر داد.

برگزاری برنامه های شادی پیمایی ویژه کودکان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزاری برنامه شادی پیمایی را مهمترین برنامه امسال معرفی کرد و افزود: پخش موسیقی با اشعار کودکانه، رژه کودکان مهدهای کودک با لباس محلی، اجرای گروه عروسکی، اجرای گروه دلقک ها، اجرای نمایش خیابانی، رونمایی از تریلی سیار نمایش و حضور عروسکهای غول پیکر از برنامه های شادپیمایی است.

مریم کاظمی، دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز گفت: امسال شاهد تلاش تمام ارگان ها برای برگزاری مطلوب این جشنواره هستیم که شایان تقدیر است.

وی با اشاره به افزایش تعداد آثار راه یافته به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، افزود: این افزایش آثار مستلزم افزایش سالن هاست که با همکاری خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان این مهم رخ داده است.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه دائمی شدن دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان نوید یک حرکت درست را می دهد، ادامه داد: این انتقال و دائمی شدن دبیر خانه در همدان موجب رشد و پیشرفت خواهد بود.

کاظمی با اشاره به اینکه تمام این کارها برای ساخت فرهنگ است، اضافه کرد: ما هدف والایی داریم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ در بین خانواده های ما حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه از داوران سال گذشته جشنواره، فقط یک نفر در داوری امسال هم وجود دارد، اضافه کرد: تلاش شده تا تئاتر های خارجی با زبان انگلیسی و کلام تاثیر اساسی در فهم نداشته باشند.

انتهای پیام/ب

آغاز برنامه های شادی پیمایی در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.