عسگری: فردا آخرین فرصت ما برای اعزام است

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: فردا آخرین فرصت ما برای اعزام به کشور امارات است و ما منتظر صدور روادید هستیم.

عسگری: فردا آخرین فرصت ما برای اعزام استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مرحله از رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ از روز پنجشنبه اول آذر ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و در ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بر همین اساس پیش از این قرار بود تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی صبح امروز راهی امارات شود که به دلیل صادر نشدن رواید این پرواز یک روز به تاخیر افتاد تا تیم فرصت دریافت روادید را داشته باشد.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز روادید تیم ملی از سی کشور امارات صادر نشده است و مسئولان فدراسیون به شدت پیگیر دریافت هرچه سریعتر آن هستند و با توجه به اینکه پرواز صبح امروز تیم لغو شد تصمیم گرفتیم که اردوی تیم ملی را ادامه دهیم تا ملی پوشان آمادگی فنی خود را حفظ کنند.

او ادامه داد: فردا آخرین فرصت ما برای اعزام به کشور امارات است و ما منتظر صدور روادید تیم ملی هستیم و مشخص نیست که این روادید چه زمانی به دست ما می‌رسد و با توجه به اینکه روز چهارشنبه مراسم وزن کشی مسابقات گرندپری است نهایت تا فردا زمان داریم که راهی امارات شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بیان کرد: این رقابت‌ها از نظر امتیازی و تاثیر در رنکینگ ملی پوشان بسیار اهمیت دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم در مرحله فینال حاضر شویم.


بیشتر بخوانید:

بی باک: مسابقات لیگ برتر به کاهش نقاط ضعف ملی پوشان کمک می کند/سیستم هوگو در لیگ استاندارد نیست

گلایه‌های ملی پوش تکواندو از هوگو و کلاه‌های لیگ برتر

خداداد: بزرگترین ضعف تیم ملی تکواندو نبود خودباوری است


انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره اعزام تیم ملی به رقابت‌های فینال گرندپری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار