اخبار باشگاه استقلال؛

۲ استقلالى ایران را ترک مى کنند

نمایندگان باشگاه استقلال برای حضور در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به برگزارى مراسم قرعه كشى ليگ قهرمانان آسيا ٢٠١٩ در ٣٠ آبان ماه در همين راستا اصغر حاجيلو و زرندى مدير روابط عمومى باشگاه استقلال امروز راهى مالزى مى شوند تا در اين مراسم حاضر شوند.

همچنين سلطانى ديگر نماينده باشگاه استقلال نيز فردا براى حضور در اين مراسم راهى كوالالامپور مى شود.

ارائه ليست شفر به باشگاه تكذيب شد

با توجه به اينكه مطرح شده شفر براى تقويت تيم در نيم فصل نام ٤ بازيكن را در اختيار باشگاه قرار داده اما اين خبر از سوى يكى از مديران استقلال تكذيب اعلام شد.

ليست بزرگسالان استقلال تكميل است و همچنين آبى پوشان بايد براى اضافه كردن نام شجاعيان و محسن كريمى جاى خالى باز كنند و به همين دليل جايى براى جذب بازيكن جديد باقى نمى ماند.

مربی اسپانیایی در لیست شفر نیست

در حالی که مطرح شده شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تقویت کادر خود درخواست جذب یک مربی اسپانیایی را به باشگاه داده اما این خبر توسط یکی از مسئولان باشگاه کذب اعلام شد .

با این وجود قرار است بررسی رزومه یک مربی خارجی در دستور کار مدیران و اعضای کمیته فنی قرار گیرد تا جذب یک مربی برای تقویت تیم انجام شود .

مصدومیت گرو جدى است؟

گرو بازیکن خارجى تیم فوتبال استقلال در حالى به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود به صورت نامنظم در تمرینات آبى پوشان حاضر مى شود که به نظر مى رسد مصدومیت او در بازى درون تیمى امروز تیمش نیز به نوعى ساختگی باشد.

این بازیکن حقوق عقب افتاده دارد که مدیران استقلال درصدد هستند تا زودتر طلب گرو را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:

شکایت خارجی ها و آغاز دردسرهای جدید برای استقلال

قهر یا اعتصاب بازیکن استقلال در تمرینات


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.