لطفی: مشکلات مالی تاثیری در انگیزه ملی پوشان فوتسال ندارد

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: مشکلات مالی تاثیری در انگیزه ما ندارد چرا که تمرکز ما تنها موفقیت در بازی‌های پیش رو است.

لطفی: مشکلات مالی تاثیری در انگیزه بازیکنان تیم ملی فوتسال نداردتوحید لطفی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردو‌های آماده سازی تیم ملی بیان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط مان نسبت به قبل بهتر شده است. برای تورنمنت اسلواکی آماده می‌شویم و امیدوارم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

او درباره آخرین وضعیت خودش تصریح کرد:شرایط تمام بازیکنان خوب است، به طوری که نفرات جوان در کنار بازیکنان با تجربه در کنار یکدیگر تمرین می‌کنند و همین مسئله باعث شده تا تمام بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

لطفی در مورد مشکلات مالی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: این موضوع تاثیری در انگیزه ما ندارد چرا که تنها تمرکز ما موفقیت در بازی‌های پیش رو است. مشکل خاصی هم از لحاظ مالی وجود ندارد.

بازیکن تیم مس سونگون درباره تاثیر کیفیت پایین توپ‌های تمرینی بازیکنان تیم ملی فوتسال در روند تمرینات گفت: به این موضوع هم چندان فکر نمی‌کنیم چراکه تنها هدفمان انجام دادن تمرینات خوب و کسب نتایج خوب است. در کل وضعیت تیم ملی فوتسال نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.


بیشتر بخوانید:حسن زاده و جاوید در جمع نامزدهای توپ طلای فوتسال آسیا

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال

ترابیان: قرار بود "فالکائو" پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار