زمان بازگشت کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به مسابقات مشخص شد

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان ۲ الی ۳ هفته دیگر به می‌تواند به مسابقات بازگردد.

زمان بازگشت کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به میادین مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان که پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، قصد داشت خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی آماده کند که در روز‌های آخر از ناحیه پا آسیب دید و مصدوم شد و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد و کادرفنی تیم ملی نیما زاهدی را جایگزین وی کردند.

او در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار ما افزود: تمرینات خود را برای بازگشت به رقابت ها از امروز (دوشنبه) آغاز کرده ام، اما به دلیل اینکه هنوز آسیب دیدگی دارم، تمرینات سبکی را شروع کرده ام و هنوز زمان دقیق بازگشتم به مشخص نشده است. پزشک‌ها باید در این باره نظر دقیق را دهند، اما اگر شرایط به خوبی پیش رود ۲ تا سه هفته‌ی دیگر به باز خواهم گشت.

گفتنی است تیم ملی شمشیربازی کشورمان در رقابت‌های جهانی الجزایر بدون کسب مدال در بخش انفرادی و کسب رتبه هفتم در بخش تیمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و ملی پوشان امروز به کشور باز خواهند گشت.

علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی ترکیب تیم ملی شمشیر بازی سابر کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند و پیمان فخری هدایت ملی پوشان را بر عهده داشت.


بیشتر بخوانید: فخری: از خداحافظی عابدینی بی اطلاع هستم

نایب قهرمانی شمشیربازان سابریست در قاره کهن

پایان تلاش ارزشمند عابدینی با کسب مدال برنز


انتهای پیام/

زمان بازگشت عابدینی به میادین مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار