هاشم‌زاده: دیدار‌هایی با تیم ملی فوتسال روسیه و اسلواکی در پیش داریم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط اردویی و حریفان تدارکاتی ملی پوشان ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اردوی پیش روی تیم ملی فوتسال در کشور اسلواکی گفت: اردویی که تشکیل شده برای بازی‌هایی است که ما در کشور اسلواکی برگزار خواهیم کرد. در این کشور ۲ بازی با تیم‌های اسلواکی و روسیه خواهیم داشت که تیم‌های خوبی هستند. ما بعد از قهرمانی در آسیا که در بهمن ۹۶ اتفاق افتاد تقریبا بازیکنان اصلی تیممان را در اختیار نداشتیم و از جوانانمان در ترکیب استفاده می‌کردیم. این اولین اردویی است که با تیم اصلی می‌توانیم در آن شرکت کنیم و امیدوارم این بازی‌ها محک خوبی برای بازیکنان ما باشد.

او در مورد میزان آمادگی بازیکنان گفت: بازیکنان از نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند، اما از نظر هماهنگی کمی ضعف دارند. تلاش می‌کنیم در این اردو و اردوی بعدی به هماهنگی که لازم داریم برسیم.

هاشم زاده در مورد این موضوع که اردو‌های تیم ملی و لیگ فوتسال همزمان هستند گفت: بازیکنان در ابتدای هفته‌ها در کنار ما هستند و از ۲ شنبه هر هفته در اختیار باشگاه هایشان هستند تا روز جمعه که در لیگ بازی دارند. روز‌های ابتدای هفته باشگاه‌ها کار زیادی با بازیکنن ندارند و آن‌ها در کنار ما به مرور تاکتیک‌ها می‌پردازیم و سعی می‌کنیم از نظر جسمانی نیز به آن‌ها کمک کنیم.

او گفت: روسیه تیم شناخته شده‌ای است و سال گذشته عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده است. تیم اسلواکی نیز جزو تیم‌های خوب اروپایی است و همیشه در ۱۶ تیم نهایی جام ملت‌های اروپا حضور داشته است و حریف خوبی برای ما خواهد بود.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد کیفیت پایین توپ‌هایی که در مسابقات لیگ از آن‌ها استفاده می‌شود و تفاوت آن‌ها با توپ‌های اردو‌های تیم ملی گفت: خودم که در لیگ پا به توپ نشده ام، اما از بازیکنان در مورد این موضوع شنیده ایم و اکثرا از توپ‌هایی که در لیگ استفاده می‌شود گله داشتند، اما توپ‌هایی که اینجا استفاده می‌شود توپ‌های با کیفیتی است. امیدوارم اگر واقعا در توپ‌های مسابقات لیگ مشکلی است هر چه زودتر رفع شود، چون توپ قسمت مهمی از فوتسال است و روی عملکرد‌ها می‌تواند تاثیر گذار باشد.

او در مورد حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال انجام داده است گفت: در این مدت امکاناتی که در اختیارمان قرار داده شده است نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری پیدا کرده است. این اتفاق جای تشکر دارد و بابت این موضوع از فدراسیون فوتبال ممنونیم. این حمایت‌ها واقعا نیاز است؛ تیمی که توانسته عنوان سومی در جهان کسب کند اگر از آن حمایت نشود نمی‌تواند جایگاه خود را نگه دارد. حمایت‌ها وجود دارد و امیدوارم که بیشتر شود، چون نیاز است.

هاشم زاده در مورد قرار گرفتن نام علی اصغر حسن زاده در لیست نامزد‌های بهترین بازیکن سال آسیا گفت: حسن زاده جزو افتخارات فوتسال کشورمان است. او بازیکن با کیفیت و حرفه‌ای است و بابت اینکه جزو نامزد‌های بهترین بازیکن فوتسال سال آسیا قرار گرفته است به او تبریک می‌گویم و امیدوارم که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. این اتفاق افتخاری برای تیم ملی و کل ورزش کشورمان است.


بیشتر بخوانید: حسن زاده و جاوید در جمع کاندیدا توپ طلای فوتسال آسیا

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال

ترابیان: قرار بود "فالکائو" پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند


انتهای پیام/

صحبتهای مربی تیم ملی فوتسال در مورد اردوی اسلواکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار