سامانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ پروازی به کشورهای خارجی به دلیل سوخت‌رسانی باطل نشده است

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: هیچ یک از پرواز‌های خارجی در یک ماه گذشته به دلیل عدم سوخت‌رسانی باطل نشده است.

هیچ پروازی به دلیل سوخت‌رسانی به کشورهای خارجی باطل نشده است/ پیگیر موضوع سوخت رسانی به هواپیماها هستیممقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه مشکل سوخت‌رسانی به ایرلاین های ایرانی هنوز حل نشده است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی با تدابیر اتخاذ شده سعی کرده‌اند مشکلی در روند پروازهای خارجی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در 1 ماه گذشته شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خارجی خود را به موقع انجام داده‌اند و تا به امروز هیچ پرواز خارجی  باطل نشده است.

سامانی افزود: برخی از کشورهای اطراف خلیج فارس از جمله لبنان و ترکیه سوخت‌رسانی را ممنوع کرده‌اند اما شرکت‌های هواپیمایی سعی کرده‌اند پرواز به کشورهای اطراف را با هواپیماهایی انجام دهند که نیاز به سوخت‌گیری نداشته باشند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور و وزارت خارجه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل سوخت هواپیماها به کار گرفته‌اند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری کشورها این مشکل برطرف شود.

گفتنی است، کمتر از یک ماه گذشته کشور ترکیه و برخی از کشورهای اطراف خلیج فارس به دلیل تحریم‌ها سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی را ممنوع کردند. این اقدام  نقض حقوق هواپیمایی  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار