مراسم تکریم استاندار فارس و فرماندار سابق شیراز توسط امام جمعه شیراز

مراسم تکریم استاندار سابق فارس و فرماندار سابق شیراز توسط نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

مراسم تکریم استاندار فارس و فرماندار سابق شیراز توسط امام جمعه شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم تکریم اسماعیل تبادار استاندار سابق و حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شیراز توسط آیت الله دکتر دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این دیدار، گفت: علی‌رغم حاکمیت فضای سیاسی در مقطعی از زمان، اما آقای تبادار با سعه صدر فضا را برای فعالیت‌هایی که بیشتر مورد توقع مردم است، هموار کرده بودند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بیش از ٣٠ سال است که ایشان را می‌شناسم، افزود: استاندار سابق این استان، فضای آرامی برای خدمت فراهم کرده بود.

اسماعیل تبادار، استاندار سابق فارس نیز با بیان اینکه اعتقاد راسخ دارم که تلاش همگان و احساس تکلیف در ذهن و کردار نماینده ولی‌فقیه بانی آرامش فعلی استان فارس است، گفت: در جلسات مکرر اشاره کردم که اگر کاری انجام شده نتیجه همراهی مسئولان بوده است.

وی با بیان اینکه استان فارس با ماجرا‌های عدیده در ابعاد سیاسی، اجتماعی و قومی روبه‌رو است که باید تفاهم و همراهی متولیان صاحب منصب را داشته باشد، در تبیین چرایی این گفته، بیان کرد: اگر بر غیر از این موضوع درفارس پرداخته شود، دچار بحران در مدیریت خواهیم شد.

تبادار اتکا به خداوند و نگاه به مردم را پشتوانه توانایی خدمت خود طی سال‌های تصدی مسئولیت در مناصب مختلف عنوان کرد و گفت: نگاهم به فارس نگاه مطلعی بود.

وی یادآور شد: در این مدت تلاش خود را به کار گرفتم تا رفتارم باعث رنجش کسی نشود، اما در عین حال باید حرمت جایگاه نمایندگی عالی دولت در استان حفظ شود.

هادی پژوهش جهرمی، معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز در این جلسه بیان کرد: در سال ٨٨ با ٢٥ سال خدمت خود را بازنشسته و دیگر قصد بازگشت به عرصه اجرایی نداشتم، اما به اصرار استاندار وقت به دلیل علاقمندی به فارس مجددا بازگشتم.

وی با تاکید بر اینکه توکل به خداوند بیش از جناح سیاسی‌ام در زمان خدمت غالب بود، گفت: تسلیم قانون هستم.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری فارس ادامه داد: رفتار‌های تند و زننده‌ای پس از قوت گرفتن قانون منع بازنشستگان دولتی انجام شد و بنده را متهم به مسائلی کردند که شایسته نبود.

پژوهش‌جهرمی با بیان اینکه از پست استانداری می‌رویم، اما همچنان مسئولیت اجتماعی داریم، ابراز امیدواری کرد که شناسانه عمر مدیران شناسنامه خدمت به انقلاب باشد.

احمد احمدی‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی فارس نیز با بیان اینکه این استان از شاخص‌های امنیتی بسیار خوبی برخوردار است، گفت: طی مدت مسئولیت استاندار سابق این استان با کمترین حاشیه مواجه بود.

یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس بیان کرد که فارس امروز در شاخص‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، صادرات، عمرانی و ... موفقیت‌های خوبی علی‌رغم محدودیت‌های مالی دولت کسب کرده است.
انتهای پیام/م

آئین تکریم استاندار سابق فارس و فرماندار سابق شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار