اجرای نمایش صحنه ای «کوئینتت جنگ » در خرمشهر

نمایش صحنه ای «کوئینتت جنگ » دردومين جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر به اجرا درآمد.

سعید کمرگیر کارگردان نمایش صحنه ای «کوئینتت جنگ » در خصوص موضوع این اثر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت : اثر به  موضوع آوارگی بچه هایی هست که بخاطر جنگ تمام دنیایشان را از دست دادند و خانواده و بازیها، دوست ها و هر چیزی که آن موقع داشتن دلشان با آنها خوش بود نابود شد. باگذشت چند روز از جنگ فردی به نام عمو فرهاد که یک اتوبوس دارد بچه هارا سوار ماشین میکند تا به یتیم خانه ای در آبادان ببرد که ارتش بعث جلوی ماشین را میگیرد و اتفاقاتی در پی آن رقم میخورد.

وی ادامه داد: نویسندگی این اثر را  علی نبی پور بعهده داشته  به دلیل  متن متفاوت نمایش، چرا که جنگ از دیدگاه بچه ها را نشان می داد و بازیهای نمایش تداعیه بازیهای قدیمی آبادان است.

کمرگیر گفت: نمایش کوئینتت جنگ پنج بازیگر دارد.

نمایش صحنه ای «کوئینتت جنگ » به کارگردانی ،سعید کمرگیر دردومين جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به اجرا در آمده است .

دومين جشنواره تئاتر استاني منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ،انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی منطقه آزاد اروند ، اولین روز خود را با نمایش کوینتت جنگ پایان داد.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشنواره تئاتر

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.