مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مطرح کرد؛

چترحمایتی کمیته امداد استان سمنان بر سر خانواده های جرائم غیرعمد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تعداد ۶۰۲ خانواده زندانیان جرائم غیر عمد تحت حمایت کمیته امداد سمنان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اینکه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ۶۰۲ خانواده زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد سمنان هستند، گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری این مددجویان ۲۴۰ میلیون تومان در سرفصل‌های درمانی، فرهنگی و مستمری از کمیته امداد خدمات لازم را دریافت کردند و تفاوتی با دیگر مددجویان در بهره مندی از خدمات ندارند.

وی افزود: کمک به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد در کاهش آسیب‌های اجتماعی متوجه این قشر از جامعه اثرگذار است، که ارتباط موثر بین کمیته امداد و سازمان زندان ها می‌تواند به بهبود وضعیت معیشت و ایجاد خودکفایی در بین مددجویان بسیار کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: طی هفت ماهه امسال این تعداد خانواده زندانیان جرائم غیرعمد تحت پوشش این نهاد از هزار و ۲۰۰ سبد غذایی به ارزش هر بسته ۱۲۰ هزار تومان بهره‌مند شدند و مجموع هزینه کرد کمیته امداد در سرفصل تهیه سبد غذایی خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد تحت پوشش ۱۴۴ میلیون تومان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد ۲۴ میلیون تومان برای درمان خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کرده است، که خیران و نیکوکاران می‌توانند در این سرفصل‌ها خانواده‌های مستعد آسیب را یاری کنند و از این نظر همکاری‌های مطلوبی بین کمیته امداد و سازمان زندان ها شکل‌گرفته است.

جواد رضوی عنوان داشت: کمیته امداد نه تنها در بحث درمان و تهیه سبد غذایی بلکه در حوزه اشتغال مددجویان نیز گامی به جلو برداشته است و می‌کوشیم تا ضمن ایجاد فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار و فرزندان خانواده زندانی شرایط اشتغال را برای ان ها فراهم کنیم.

انتهای پیام / م

حمایت ۲۴۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان سمنان از خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار