سرهنگ تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جاعل اسناد و کلاهبرداری در شمال تهران خبر داد.

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران/ خرید و فروش زمین با سندهای جعلیسرهنگ جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باند 10 نفره ای که اقدام به جعل اسناد زمین های بدون مالک و خرید و فروش این زمین ها می کردند توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی در رابطه با شیوه کار متهمان گفت: این افراد زمین های بدون مالک، ورثه ای در منطقه شمیرانات تهران  را شناسایی و با سند سازی، زمین ها را زیر قیمت بازار به فروش می رساندند.

سرهنگ تقی پور تاکید کرد: جرم متهمان کلاهبرداری در همه زمینه ها اعم از جعل اسناد و جعل مهر نهادهای رسمی است.

وی افزود: پس از دستگیری متهمان تعداد زیادی اسناد جعلی مدارک متعلق به شهروندان و اسناد جعلی زمین و همچنین مهرهای جعلی نهاد های رسمی کشور کشف و ضبط شد.

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران/ خرید و فروش زمین با سندهای جعلی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه آخرین معامله این افراد به ارزش 130 میلیارد تومان بود گفت: پس از دستگیری متهمان، پول هایی را که از شهروندان جهت خرید و فروش گرفته بودند را با توقیف حسابشان به مالباخته ها بازگرداندیم.

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران/ خرید و فروش زمین با سندهای جعلی

وی در پایان با بیان اینکه متهمان به 10 فقره جعل سند و فروش قطعه زمین اعتراف کردند، گفت: تحقیقات از سردسته این باند در حال انجام است و دیگر اعضای باند به زندان معرفی شدند.

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران/ خرید و فروش زمین با سندهای جعلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار